یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۸:۴۹:۵۱

برنامه شرکت کره‌ای برای افزایش واردات میعانات گازی از ایران

باشگاه خبری فراساحل: شرکت هانوا توتال کره جنوبی قصد دارد همسو با تقویت پیوندهای دو کشور، واردات میعانات گازی را از ایران افزایش دهد. به گزارش پایگاه خبری پلاتس از سئول، یکی از مسئولان شرکت پتروشیمی هانوا توتال سه شنبه ١٤ فروردین اعلام کرد که این شرکت کره‌ای قصد دارد واردات میعانات گازی را از ایران افزایش دهد و به این ترتیب، وابستگی خود را به واردات این سوخت از قطر کمتر کند. این شرکت پیش از این در ماه آوریل سال جاری میلادی، نخستین محموله میعانات گازی را از ایران پس از پایان تحریم‌ها خریداری کرده بود.


مسئول یاد شده گفت: در میانه ماه آوریل، یک محموله میعانات گازی با حجم یک میلیون بشکه از ایران وارد کردیم؛ نتیجه آزمایش میعانات گازی ایران، رضایتبخش و این سوخت برای برای تأسیسات ما، مطلوب بود. وی افزود: ما در حال بررسی افزایش واردات از ایران هستیم، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست. شرکت هانوا توتال که پیش از این سامسونگ توتال نام داشت، در مجموعه پالایشی دیسان خود در نزدیکی سئول، یک واحد فراوری میعانات گازی با ظرفیت ١٥٠ هزار بشکه در روز را مورد بهره‌برداری قرار می‌دهد.



  کد خبر : 1619
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :